دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام حالم بده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 277
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام حالم بده با کیفیت اورجینال

ترانه : ایمان عبدالله خانی آهنگ و تنظیم : علی موسوی میکس و مستر : سیاوش صدر

 دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام حالم بده

Download New Music Iman AbdolahkhaniHalam Bade

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 دانلود آهنگ جدید ایمان عبدالله خانی بنام حالم بده

متن آهنگ ایمان عبدالله خانی بنام حالم بده

هر جا که رفتم فکرت از یادم نرفت درگیر بودم با تمام خاطرات

هیچ وقت برات عادی نشد اون خندها هیچ وقت برام عادی نشد طرز نگات

طرز نگاهه به کسی که قدر من تنها دلیلت واسه بودن بوده

اونی که برگشتو تورو خوشحال کرد روی دلم من رد پاهاش مونده

نگام نکن حالم بده دانلود آهنگ جدید دوباره آزارم نده میخوام فقط احساس کنم نیستی

چشمامو میبدنم برو نمیفهمم حال تورو به هر کی میرسم میگم نیستی

نگام نکن حالم بده دوباره آزارم نده میخوام فقط احساس کنم نیستی

چشمامو میبدنم برو نمیفهمم حال تورو به هر کی میرسم میگم نیستی

یک عمر جنگیدم برای عشق تو رودست خوردم از تو از زندگی

در حال رفتن بودی تو از قلب من خوشحال بودی نخواستی بم بگی

من رد پایه تورو خوب  دانلود آهنگ میشناسم مسیر تو هیچ وقت سمت من نبود

من نقش اونو بازی میکردم برات جایه کسی بودم که چند وقتی نبود

نگام نکن حالم بده دوباره آزارم نده میخوام فقط احساس کنم نیستی

چشمامو میبدنم برو نمیفهمم حال تورو به هر کی میرسم میگم نیستی

نگام نکن حالم بده دوباره آزارم نده میخوام فقط احساس کنم نیستی

چشمامو میبدنم برو نمیفهمم حال تورو به هر کی میرسم میگم نیستی

TELECHANEL




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com